7.30 – 8.15GEOGRAFICZE
Program skierowany jest do uczniów klas 7-8 szczególnie zainteresowanych przedmiotem geografii. Zajęcia prowadzone są różnymi metodami najczęściej aktywnymi. Zmuszają one uczniów do samodzielnego myślenia, zdobywania i weryfikowania informacji. Uczniowie uczą się podejmować decyzje, funkcjonować w grupie, odpowiadać za własne posunięcia. Zajęcia odbywać się będą w wymiarze jednej godziny tygodniowo.
– klasy 7-8
14.35 – 15.20ENGLISH SONGS
Koło adresowane jest do dzieci kl. 1-3 rozpoczynających przygodę z nauką języka angielskiego. Na zajęciach poprzez śpiewanie piosenek dzieci ćwiczą wymowę obcego języka, rozumienie ze słuchu oraz w przyjemny sposób budują zasób słownictwa. Nadrzędnym zadaniem programu jest, aby wczesne zetknięcie dzieci z językiem obcym było inspirujące i zachęcające do dalszej nauki. W założenia programu doskonale wpisuje się udział w Szkolnym i Międzyszkolnym Konkursie Piosenki Obcojęzycznej. Na zajęcia przeznaczona jest jedna godzina w tygodniu. Zestaw piosenek pochodzi z strony SUPER SIMPLE LEARNING SONGS.
– klasy 1-3
15.30 – 16.15DELF A2
Koło jest adresowane do wszystkich uczniów kontynuujących naukę języka francuskiego na lekcjach regularnych (3 rok nauki) oraz pragnących utrwalić i poszerzyć zdobywaną na nich wiedzę. Koło przygotowuje uczniów do kolejnego  egzaminu z j.francuskiego DELF prim A2 (maj 2019). Na zajęciach oswajamy się się nie tylko z testami egzaminacyjnymi, ale też uczymy się pokonywać towarzyszący im stres.  Nadrzędnym zadaniem programu, jak też samą istotą podejścia do egzaminu DELF jest, aby wczesne zetknięcie dzieci z językiem francuskim było inspirujące i zachęcające do dalszej nauki. Na zajęcia przeznaczona jest jedna godzina w tygodniu. Należy zakupić podręcznik zawierający zestaw testów.
– klasy 6-7
15.30 – 16.15ZESPÓŁ WOKALNO-INSTRUMENTALNY– klasy 1-8
16.00 – 16.45KOŃ TROJAŃSKI
Zajęcia będą obejmowały rozszerzenie materiału z epoki starożytnej.
– klasy 5
16.45 – 17.30LEKKOATLETYCZNE
Na zajęciach będą realizowane bieganie i konkurencje techniczne z lekkoatletyki.
– klasy 4-8
   
7.30 – 8.15CHEMICZNE– klasa 3gż
7.30 – 8.15

PRZYRODNICZE

Program skierowany jest do uczniów klas 4-6 szczególnie zainteresowanych przedmiotem przyrody. Zajęcia prowadzone są różnymi metodami najczęściej aktywnymi. Zmuszają one uczniów do samodzielnego myślenia, zdobywania i weryfikowania informacji. Uczniowie uczą się podejmować decyzje, funkcjonować w grupie, odpowiadać za własne posunięcia. Zajęcia odbywać się będą w wymiarze jednej godziny tygodniowo.

– klasy 4-6
14.30 – 15.15

PIOSENKA FRANCUSKA (gr. kontynuująca)

Koło adresowane jest do dzieci kl. 2-4 kontynuujących naukę języka francuskiego przez piosenkę. Na zajęciach poprzez śpiewanie piosenek dzieci ćwiczą wymowę obcego języka, rozumienie ze słuchu oraz w przyjemny sposób budują zasób słownictwa. Nadrzędnym zadaniem programu jest, aby wczesne zetknięcie dzieci z językiem obcym było inspirujące i zachęcające do dalszej nauki. W założenia programu doskonale wpisuje się udział w Szkolnym i Międzyszkolnym Konkursie Piosenki Obcojęzycznej.

– klasy 2-4
14.30 – 16.00

RUGBY TAG

Dzieci uczą się podań i chwytów piłki do rugby tag, uczą się ataku, oraz taktyki gry. podczas zajęć kształtowana jest wytrzymałość, szybkość, orientacja w przestrzeni i koordynacja ruchowa. Podczas zajęć jest dużo gier i zabaw  z piłkami.

– klasy 4-8
14.35 – 15.20

GRA SŁÓW

Chcesz popracować nad bogactwem słownictwa? Lubisz Scrabble? Zapraszam Cię na koło polonistyczne gier planszowych.

– klasy 3-6
14.30 – 16.00

GOTOWANIE

Warsztaty kulinarne dla grup początkujących to przyjemność gotowania w grupie. Pracujemy zgodnie z kalendarzem pór roku i świąt. Zaczynamy od szykowania koktajli z owoców, smażenia powideł z cynamonem i imbirem, smażenia racuchów z jabłkami. Gotujemy zupy krem z dyni. Pieczemy tartę z jabłkami. Na wieczornicę 11 listopada smażymy smalec. Na Boże Narodzenie pieczemy pierniczki itd. Przy okazji uczymy się czytać etykiety, kody kreskowe. Myjemy naczynia, sprzątamy, dbamy o estetykę pracowni, hodujemy zioła. Poznajemy przepisy, degustujemy, częstujemy.

– klasy 1-2
14.30 – 15.15

STARTERS

Przygotowanie do egzaminu Starters.

– klasy 3-4

 

   
15.30 – 16.15GAZETA SZKOLNA– klasy 4-8
15.30 – 17.00HISZPAŃSKI– klasy 7-8
15.30 – 16.15

DELF A1

Koło jest adresowane do wszystkich uczniów kontynuujących naukę języka francuskiego na lekcjach regularnych
(2 rok nauki) oraz pragnących utrwalić i poszerzyć zdobywaną na nich wiedzę. Koło przygotowuje uczniów do kolejnego egzaminu z j. francuskiego DELF prim A1 (maj 2019).  Na zajęciach oswajamy się nie tylko z testami egzaminacyjnymi, ale też uczymy się pokonywać towarzyszący im stres.  Nadrzędnym zadaniem programu, jak też samą istotą podejścia do egzaminu DELF jest, aby wczesne zetknięcie z językiem francuskim było inspirujące i zachęcające do dalszej nauki. Na zajęcia przeznaczona jest jedna godzina w tygodniu. Należy zakupić podręcznik zawierający zestaw testów do DELF prim A1.

– klasy 5-6
16.00 – 17.30

ZRĘCZNE RĘCE

To warsztaty rękodzielnicze z igłą i nitką, szycie i wyszywanie ściegami. Proste wykroje zszyte małymi rączkami wyczarują sukienkę dla lali. Z odpowiedniej tkaniny  powstanie maskotka. Ze sznurka zrobimy bransoletkę. Na zajęciach tapicerskich powstaną tapczaniki lub fotelik dla lali. Zajęcia te to dawanie drugiego życia przedmiotom dlatego w naszej pracowni jest wiele pudełeczek, zakrętek, guzików. Myślimy też o prezentach, ale to niespodzianki. Chętnie zorganizuję warsztaty dla Rodziców szycia na maszynie, robienia na drutach czy szydełkowania. Kto chętny…?

– klasy 2-3
16.30 – 17.15KOŁO PLASTYCZNE– klasy 1-3

 

7.40 – 8.25

FUN FOR MOVERS

Przygotowanie do egzaminu Movers.

– klasy 5
14.30 – 15.15

LOUSTICS

Koło adresowane jest do dzieci kl. 2 kontynuujących naukę języka francuskiego przez piosenkę w roku ubiegłym. W tym roku szkolnym koło połączone będzie z elementami programu nauczania języka francuskiego dla dzieci LES LOUSTICS. Na zajęciach dzieci nie tylko osłuchują się z językiem, utrwalają słownictwo przez powtarzanie piosenek z repertuaru zeszłorocznego koła piosenki francuskiej, Konkursu Piosenki Obcojęzycznej, uczą się nowych piosenek ale też rozpoczynają naukę pisania, czytania i tworzenia struktur zdaniowych. W założenia programu doskonale wpisuje się udział w Szkolnym i Międzyszkolnym Konkursie Piosenki Obcojęzycznej. Na zajęcia przeznaczona jest jedna godzina w tygodniu. Należy zakupić zeszyt ćwiczeń LES LOUSTICS wyd. Hachette.

– klasy 2
15.30 – 16.15MOJA GŁOWA MÓJ SUKCES– klasy 6
15.30 – 16.15

FLYERS

Kółko z języka angielskiego, przygotowanie do egzaminu Cambridge English Young Learners Flyers, rozwijanie umiejętności mówienia, czytania, słuchania ze zrozumieniem i pisania, Będziemy pracować z “Fun for Flyers”, wydawnictwo Cambridge. Egzamin zewnętrzny dla chętnych w maju  -płatny. Zapraszam uczniów klas 6 (uczniowie młodsi po konsultacji).
– klasy 6
16.20 – 17.05

PET

Kółko z języka angielskiego, przygotowanie do egzaminu Cambridge English Preliminary English Test, rozwijanie umiejętności mówienia, czytania, słuchania ze zrozumieniem i pisania na poziomie B1. Egzamin zewnętrzny dla chętnych (w zależności od testów próbnych) w czerwcu -płatny. Zapraszam uczniów klas 7, w przypadku uczniów młodszych – po zdanym egzaminie KET.

– klasy 7
16.15 – 17.00KOŁO GIER PLANSZOWYCH– klasy 4-8
   
   
7.30 – 8.15

RETORYKA NA JĘZYKACH

Zajęcia rozwijające umiejętności retoryczne uczniów. Emisja głosu; Autoprezentacja; Praca z mikrofonem i kamerą; Aktorstwo.

– klasy 6-8
14.35 – 15.20

 

ZUMBA KIDS

Zajęcia rozwijające kondycję, koordynację ruchową i poczucie rytmu przy dobrej zabawie oraz energetyzującej muzyce. Podczas zajęć dzieci mają okazję poznać  podstawowe kroki tańców latynoamerykańskich (np.: Salsa, Reggaeton, Hip-Hop) w połączeniu z tańcem nowoczesnym do największych hitów radiowych.

– klasy 1-3
14.30 – 15.15

KALENDARZOWE

Zajęcia o obyczajach w różnych kulturach.

– klasy 2-4
14.30 – 15.15

LOUSTIC (gr. kontynuująca)

Koło adresowane jest do dzieci kl. 3 kontynuujących naukę języka francuskiego przez piosenkę w roku ubiegłym. W tym roku szkolnym koło połączone będzie z elementami programu nauczania języka francuskiego dla dzieci LES LOUSTICS. Na zajęciach dzieci nie tylko osłuchują się z językiem, utrwalają słownictwo przez powtarzanie piosenek z repertuaru zeszłorocznego koła piosenki francuskiej, Konkursu Piosenki Obcojęzycznej, uczą się nowych piosenek ale też rozpoczynają naukę pisania, czytania i tworzenia struktur zdaniowych. W założenia programu doskonale wpisuje się udział w Szkolnym i Międzyszkolnym Konkursie Piosenki Obcojęzycznej. Na zajęcia przeznaczona jest jedna godzina w tygodniu. Należy zakupić zeszyt ćwiczeń LES LOUSTICS wyd. Hachette.

– klasy 3
15.30 – 15.15

SMAKOSZ LITERACKI

Czytamy, rozmawiamy, gotujemy potrawy pasujące do lektur.

– klasy 4-6
15.30 – 16.15

DELF A 1.1

Koło jest adresowane do wszystkich uczniów rozpoczynających naukę języka francuskiego na lekcjach regularnych (pierwszy rok nauki) oraz pragnących utrwalić i poszerzyć zdobywaną na nich wiedzę. Koło przygotowuje uczniów do pierwszego egzaminu z j. francuskiego DELF prim A1.1. (maj 2019).  Na zajęciach dzieci oswajają się nie tylko z testami egzaminacyjnymi, ale też uczą się pokonywać towarzyszący im stres.  Nadrzędnym zadaniem programu, jak też samą istotą podejścia do egzaminu DELF jest, aby wczesne zetknięcie dzieci z językiem francuskim było inspirujące i zachęcające do dalszej nauki. Na zajęcia przeznaczona jest jedna godzina w tygodniu. Należy zakupić podręcznik zawierający zestaw testów do DELF prim A1.1.

– klasy 4
   
14.30 – 15.15

PIOSENKA FRANCUSKA (gr. początkująca)

Koło adresowane jest do dzieci kl. 1-3 rozpoczynających przygodę z nauką języka francuskiego. Na zajęciach poprzez śpiewanie piosenek dzieci ćwiczą wymowę obcego języka, rozumienie ze słuchu oraz w przyjemny sposób budują zasób słownictwa. Nadrzędnym zadaniem programu jest, aby wczesne zetknięcie dzieci z językiem obcym było inspirujące i zachęcające do dalszej nauki. W założenia programu doskonale wpisuje się udział w Szkolnym i Międzyszkolnym Konkursie Piosenki Obcojęzycznej. Na zajęcia przeznaczona jest jedna godzina w tygodniu. Zestaw piosenek pochodzi ze strony COMPTINES FRANCAISES.

– klasy 1-3
15.30 – 16.15

KOŁO GIMNASTYCZNO-TANECZNE

Zajęcia pomagają poprawić gibkość, siłę, rozciągnięcie i ogólną sprawność. Zawierają zarówno elementy gimnastyczne, jak i taneczne. Uczennice uczą się i doskonalą poszczególne elementy gimnastyczne dostosowane do stopnia zaawansowania. Następnie elementy gimnastyczne połączone z krokami tanecznymi tworzą układ, który jest ćwiczony z podkładem muzycznym. Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania.

– klasy 4-8
15.30 – 16.15

ENGLISH SONGS (gr. kontynuująca)

Koło adresowane jest do dzieci kl. 3-4 kontynuujących naukę języka angielskiego przez piosenkę w roku ubiegłym. Na zajęciach poprzez śpiewanie piosenek dzieci ćwiczą wymowę obcego języka, rozumienie ze słuchu oraz w przyjemny sposób budują zasób słownictwa. Nadrzędnym zadaniem programu jest, aby wczesne zetknięcie dzieci z językiem obcym było inspirujące i zachęcające do dalszej nauki. W założenia programu doskonale wpisuje się udział w Szkolnym i Międzyszkolnym Konkursie Piosenki Obcojęzycznej. Na zajęcia przeznaczona jest jedna godzina w tygodniu. Zestaw piosenek jest starannie dobierany pod względem treści przez nauczyciela prowadzącego oraz dzieci.

– klasy 3-4
16.15 – 17.00

DELF B1

Koło jest adresowane do uczniów kontynuujących naukę języka francuskiego na lekcjach regularnych (4 i 5 rok nauki) oraz pragnących utrwalić i poszerzyć zdobywaną na nich wiedzę. Koło przygotowuje uczniów do kolejnego  egzaminu z j. francuskiego DELF prim B1. (4 lata nauki od poziomu A2). Na zajęciach poznajemy zaawansowaną gramatykę języka francuskiego w testach oraz przygotowujemy się do Konkursu Kuratoryjnego dla Gimnazjalistów. Na zajęcia przeznaczona jest jedna godzina w tygodniu. Należy zakupić podręcznik zawierający zestaw testów do DELF junior B1.

– klasy 7-8
16.20 – 17.05

ZESPÓŁ PLATERKI

Warunkiem przyjęcia jest przejście eliminacji, które odbędą się podczas pierwszych zajęć zespołu.

Zajęcia przeznaczone są dla osób, które bardzo dobrze opanowały podstawy techniki tanecznej, mają poczucie rytmu oraz szybko uczą się sekwencji kroków. Podczas zajęć zespołu kładziemy nacisk na doskonalenie techniki tanecznej, z uwzględnieniem elementów o dużym stopniu trudności. Uczestniczki zajęć uczą się choreografii, a po jej opanowaniu biorą udział w konkursach tanecznych. Zajęcia pomagają ukształtować prawidłową postawę, wzmocnić poszczególne partie mięśni oraz poprawić gibkość ciała.

– klasy 4-8
16.30 – 17.15PLASTYCZNE– klasy 1-3